Absolwentka Wyższego Konserwatorium Muzycznego im. Joaquína Rodrigo w Walencji. Od 2007 roku jest członkinią studia operowego przy w Accademia Santa Cecilia de Roma, gdzie studiowała pod kierunkiem Renaty Scotto. Zdobyła wiele nagród w konkursach takich jak: Beca Montserrat Caballé – Bernabé Martí, Concurso de Canto Ciudad de Logroño, Concurso Internacional de Canto Manuel Ausensi czy Concorso Internazionale Ottavio Ziino w Rzymie. W 2013 roku otrzymała nagrodę w kategorii Breakout Artist przyznawaną przez Fundación Teatro Campoamor.
Śpiewała pod batutą takich dyrygentów jak: L. Maazel, R. Chailly, K. Nagano, A. Zedda, D. Renzetti, P. Fournillier, M. Mariotti, C. Rizzi, P. Carignani, C. Rovaris, C. Soler, W. Crutchfield, E. Nielsen, C. Aragón, M. Angius, T. Battista.
Kreowała takie role operowe jak: “Dydona i Eneasz” H. Purcella (Dydona), “Clementina” L. Boccheriniego (Doña Clementina), “Rinaldo” G.F. Haendla, “Orfeusz i Eurydyka” Ch.W. Glucka (Eurydyka), “Napój miłosny” G. Donizettiego (Adina), “Idomeneo” (Elektra), “Così fan tutte” (Fiordiligi) i “Czarodziejski flet” (Pamina) W.A. Mozarta, “Armida” (Armida), “Cyrulik sewilski” (Rosina), “Otello” G. Rossiniego, “Cyganeria” G. Pucciniego (Musetta), “Otello” (Desdemona) i “La Traviata” (Violetta Valéry) G. Verdiego, “Godzina hiszpańska” M. Ravela (Concepcion), “Le streghe di Venezia” F. Glassa, “L’isola disabitata” M. Garcíi (Costanza), “Ainadamar” O. Golijov (Nuria), “Trust de los Tenorios”, “Puñao de Rosas” R. Chapíego (Rosario), “La del manojo de rosas” P. Sorozábala (Ascensión), “La casa de Bernarda Alba” F.G. Lorca (Adela), “La Corte de Faraón” Vicente Lleó (Lota), “Don Checco” N. De Giosy (Fiorina).
Występowała w teatrach operowych Palau de Les Arts Reina Sofía w Hiszpanii, w Rzymie, Rawennie, w Teatro Arriaga w Bilbao i Teatro de la Maestranza w Sewilli, w Teatro de la Zarzuela w Madrycie, Teatro São Carlos w Lizbonie, Ópera de Oviedo, Teatro Real i Teatro San Carlo w Neapolu, w Opera Vlaanderen, Teatro Arriaga, Teatro San Carlo w Neapolu, Theater an der Wien, Palau de la Música de Valencia.
Śpiewała podczas jubileuszu Alberto Zeddy w Coruña, podczas gali bożonarodzeniowej z Lawrencem Brownlee w Teatro Real w Madrycie, uczestniczyła w koncercie charytatywnym w Musikverein z Juanem Diego Flórezem, wystąpiła w ramach Festival de Teatro Lírico Español de Oviedo, podczas kilku koncertów z towarzyszeniem Harmonía del Parná i w ramach Festiwalu Operowego im. Rossiniego w Pesaro. Jako solistka występuje z recitalami w Walencji, a także we współpracy z Asociación Amigos de la Ópera de Madrid, Sociedad Filarmónica de Valencia (Palau de la Música), Festival Terras sem Sombras, Festival Enclave de Cartagena, Sagunt in excelsis, Los Cuartitos del Arriaga (Teatro Arriaga, Bilbao), Festival de Rieti, Festival de Belcanto de Roma, z Carlosem Álvarezem w Teatro Circo de Albacete, w ramach Festival Isaac Albéniz oraz na zaproszenie Fundación Juan March.
Artystka ma także w repertuarze wiele dzieł oratoryjnych, m.in. “Requiem” i “Mszę Koronacyjną” W.A. Mozarta, “Siedem ostatnich słów Chrystusa na krzyżu” J. Haydna, “Oratorium Mesjasz” G.F. Haendla, “Fantazję chóralną” L. van Beethovena, “Soirées Musicales” G. Rossiniego czy “Betulia liberata” G. Pugnaniego. Wykonywała również “Stabat mater” G. Rossiniego, a także “Pory roku” J. Haydna w Teatro Nacional São Carlos w Lizbonie i w ramach festiwalu Terras sem Sombras.
Wśród ostatnich występów artystki znalazły się: “El Sombrero de Tres Picos” Manuela de Falli w Palau de la Música w Walencji oraz zarzuele “La Rosa del Azafrán” i “La Verbena de la Paloma” w Teatro de la Zarzuela.