Ze śpiewem i muzyką związany od wczesnego dzieciństwa – od 9. roku życia występował z Zabrzańskim Chórem Chłopięcym „Pueri Cantores Silesienses”, w którym zdobywał pierwsze szlify wokalne, biorąc udział w licznych festiwalach oraz kursach.
W 2012 roku podjął studia na Akademii Muzycznej w Krakowie, na Wydziale Wokalno-Aktorskim w klasie śpiewu solowego prowadzonej przez ks. dr. hab. Zdzisława Madeja. Ukończył je, otrzymując dyplom z wyróżnieniem w czerwcu 2017 roku. W czasie studiów brał udział w kursach wokalnych prowadzonych m.in. przez Rannveig Braga oraz Mariusza Kwietnia. Jeszcze jako student występował w Krakowskiej Operze Kameralnej jako Bastien w „Bastien und Bastienne” W. A. Mozarta oraz Warszawskiej Operze Kameralnej jako Bojomir w „Zamku na Czorsztynie” Karola Kurpińskiego. W tym czasie koncertował również z orkiestrami Filharmonii Krakowskiej oraz Filharmonii Częstochowskiej. Wiosną 2017 roku otrzymał nagrodę specjalną podczas Konkursu Wokalnego im. Jana, Edwarda, Józefiny Reszków.
Od 2018 roku jest solistą Opery Krakowskiej. W tym czasie brał udział w następujących produkcjach: „Norma” Vincenzo Belliniego jako Flavio, „Gianni Schicchi” Giacomo Pucciniego jako Gherardo, „Anna Bolena” Gaetano Donizettiego jako sir Hervey, „Manru” Ignacego Jana Paderewskiego jako Młody Cygan. W czerwcu 2019 roku wykonywał tytułową rolę w „Kandydzie” Leonarda Bernsteina, zaś w listopadzie zadebiutował jako Hrabia Almaviva w „Cyruliku Sewilskim” Gioacchino Rossiniego. W grudniu 2019 r. wykonywał partie Porcusa, Herolda i Kleryka w oratorium scenicznym „Joanna d’Arc na stosie” Artura Honeggera, reżyserowanym przez Monikę Strzępkę.