Absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Władysława Żeleńskiego oraz Akademii Muzycznej w Krakowie. Ukończył również klasę skrzypiec w Państwowej Szkole Muzycznej I st. Uczestniczył w kursach mistrzowskich, prowadzonych przez Piotra Beczałę, Ryszarda Karczykowskiego, Piotra Kusiewicza, Zdzisława Madeja, Iwonę Sobotkę, Mariusza Kwietnia oraz Rannveig Bragę.
W 2016 zadebiutował na scenie Opery Krakowskiej jako Damazy w „Strasznym dworze” Stanisława Moniuszki. W roku 2017, również na deskach Opery Krakowskiej, kreował rolę Don Curzia w „Weselu Figara” Wolfganga Amadeusa Mozarta.
W latach 2016–2020 związany był z Chórem Polskiego Radia, obecnie z Chórem Filharmonii Krakowskiej.
Współpracuje również z Capellą Cracoviensis oraz Teatrem Muzycznym Arte Creatura, z którym w roku 2018 wystąpił w operetce „Hrabina Marica” Imre Kálmána jako baron Koloman Zsupán (2018). W 2019 roku zagrał rolę Boniego w „Księżniczce czardasza” Kálmána, Raula de St. Brioche w „Wesołej wdówce” Franza Lehára oraz Remendada w operze „Carmen” Georges’a Bizeta, w 2020 roku wcielił się w rolę księcia Urbino w operetce „Noc w Wenecji” Johanna Straussa, a w 2021 Camille de Rossillon w „Wesołej wdówce”.
Artysta występuje na różnych festiwalach, takich jak, m.in. Przemyska Jesień Muzyczna, Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie, Leszczyński Festiwal Muzyczny, Royal Opera Festival w Krakowie, gdzie w 2021 zaśpiewał rolę Dormonta w Jedwabnej drabince, a rok później rolę Selima w Adinie Gioacchino Rossiniego. Ponadto wykonał wiele partii solowych w Filharmonii Krakowskiej, m.in.: w Mszy F-dur Józefa Michała K. Poniatowskiego, Requiem Franza von Suppé, Requiem Antona Brucknera czy Mszy Chorwackiej Borisa Papandopulo.